Mard aur Aurat ke Sajda karne me Farq

مرد اور عورت کے سجدہ کرنے میں فرق

 امام بخاری رحمۃاللہ علیہ نے باب باندھا ہے  سجدے میں اپنے دونوں پہلو کھول دے اور پیٹ کو زانو سے جدا رکھے۔  یعنی یہ حدیث میں جس طریقہ سے سجدہ کرنے کا حکم ہےوہ خاص مردو کے لئے ہے۔ عورتوں کے لیئے نہیں  عورتوں کس طرح سجدہ کرے؟  وہ نیچے درج حدیث سے ثابت ہے   ترجمہ:۔ ” حضرت عبد اللہ بن عمر رضی اللہ تعالی فرماتے ہیں کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کا ارشاد ہے : نماز کے دوران جب عورت بیٹھے تو اپنی ایک ران کو دوسری ران پر رکھے اور جب سجدہ میں جائے تو اپنے پیٹ کو اپنی دونوں رانوں سے ملالے‘ اس طرح کہ زیادہ سے زیادہ ستر ہو سکے اور اللہ تبارک وتعالیٰ اس کی طرف دیکھتے ہیں اور فرشتوں سے فرماتے ہیں کہ: اے فرشتو! تم گواہ رہو‘ میں نے اس عورت کی بخشش کر دی“۔ (بیہقی‘ 2:223)  دوسری حدیث شریف میں ہے عن یزید بن ابی حبیب ان رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم ‘ مرعلی امرأتین تصلیان‘ فقال: اذا سجدتما فضما بعض اللحم الی الارض‘ فان المرأة لیست فی ذلک کالرجل“ ۔ (مراسیل ابی داود ص:8) ترجمہ: ․․․” آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم دوعورتوں کے پاس سے گزرے جو نما پڑھ رہی تھیں‘ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جب تم سجدہ کرو تو تم اپنے جسم کے بعض حصوں کو زمین سے چمٹا دو‘ اس لئے کہ اس میں عورت مرد کے مانند نہیں ہے“۔ :::::

 

 

SAHIH BUKHARI MAY MANQOOL HADEES MAY SAJDAY KI HALAT MAY JO AAZA’ KO JUDA JUDA AUR DOOR DOOR RAKHNAY KA HUKUM HAY, KIA YEH MARDO AUR AURTOO SAB K LIYEH HAY? YA SIRF MARDOO K LIYEH HAY?

 

 

IS K MUTALLIQ AAIMA ARBAA’ SAMAIT SAB AEHLE SUNNAT WAL JAMAT ULMA, FUQHA, MUHADDISEEN KI RAYE HAY K YEH HUKUM SIRF AUR SIRF MARDO K LIYEH HAY AURTOO K LIYEH NAHI HAY BALKAY AURTOO K LIYEH SHARIYAT KA HUKUM ISKAY BARAKS HAY

 

 

YANI AURAT RUKOO O SAJOOD MAY APNAY JISAM KO SUKAIRAY AUR SAMETAY AUR APNAY AAZA’ JISM KO CHUPANAY WALI KEFIAT IKHTIAR KARAY

 

 

DOSRI TRAF CHAND GAIR MUQALLIDEEN HAY INKI APNI ZAATI RAYE HAY K IN AHAADEES MAY MARD O AURAT K LIYEH YAKSA HUKUM HAY IS LIYEH INKA MAUQQAF YEH HAY K AURAT BHI MARD KI TRAH SAJDA KARNAY MAY APNAY JISAM AUR AAZA’ KO KUSHADA KARAY WOH MARDO KI TRAH SAREENO KO OONCHA KARAY , BAGHLOO BAZOWO AUR KUHNIO KO ITNA KUSHADA KARAY AUR ITNA AUNCHA KARAY K NEECHAY SAY BAKRI KA BACCHA GUZAR JAYE

 

 

AAIMA ARBAA’ SAMAIT SAB AEHLE SUNNAT WAL JAMAT ULMA, FUQHA, MUHADDISEEN KI RAYE KI TAIDI DALEEL YEH HADEES E MUBARKA HA

 

 

ترجمہ:۔ ” حضرت عبد اللہ بن عمر رضی اللہ تعالی فرماتے ہیں کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کا ارشاد ہے : نماز کے دوران جب عورت بیٹھے تو اپنی ایک ران کو دوسری ران پر رکھے اور جب سجدہ میں جائے تو اپنے پیٹ کو اپنی دونوں رانوں سے ملالے‘ اس طرح کہ زیادہ سے زیادہ ستر ہو سکے اور اللہ تبارک وتعالیٰ اس کی

 

 

طرف دیکھتے ہیں اور فرشتوں سے فرماتے ہیں کہ: اے فرشتو! تم گواہ رہو‘ میں نے اس عورت کی بخشش کر دی“۔ (بیہقی‘ 2:223)

 

 

AUR AISI KAI HADEES HAY JIS SAY ULMA E AEHLE SUNNAT WAL JAMAAT FUQHA MUHADDISEEN WAGERA KI RAAYE KI TAAID HOTI HAY

 

 

MAZAHB ARBAA MUTTAFIQ HAY K RUKOO O SAJOOD MAY MARD AURAT KA TAREEQA AIK DOSRAY SAY MUKHTALIF HY AUR MAZHB ARBAA KA MUTTAFIQ ALEHI MASLA IJMAAI MASLA SHUMAR HOTA HAY NAIZ USOOL E SHARIYAT K “NUMAZ MAY AURAT K LIYEH SATAR BADAN MATLOOB SHARAI HAY”

 

 

ISKA TAQAZA BHI YEH HI HAY K TAJAFI AUR AFTRAASH WALAY HUKUM MAY AURTAIN MARDOO K SATH SHAMIL NA HO Q K AURATO KA NUMAZ MAY AAZA KO KUSHADA KARNA AUR KUHNIO AUR KALAIYYO KO UPAR UTHANA SATAR BADAN K KHILAF HAY

 

 

LEHAZA AHAADEES MARFOOAA, AASAR E SAHABA AASAR E TABIEEN , IJMAA E UMMAT AUR USOOL E SHARIYAT SAY ULMA E AEHLE SUNNAT KI IS

 

 

RAYE KI TAAID AUR TASDEEQ O TASWEEB HOTI HAY K AHAADEES MAY RUKOO WA SAJOOD K ANDAR AAZAA’ KO KUSHADA KARNAY AUR KALAIYYO KO ZAMEEN PAR NA BICHANAY KA JO HUKUM HAY YEH MARDO K SATH MUKHTAS HAYIS HUKUM MAY AURATAIN MARDOO K SATH SHAMIL NAHI

 

 

PAS HANFIO KA DONO QISAM KI HADEES PAR AMAL HAYGUZARISH ARZ YEH HAY GAIR MUQALLIDEEN SAY K JESAY ULMA E AEHLE SUNNAT NAY FAHM HADEES K SILSILAY MAY APNI RAAYE PAR SAREEH DALEEL PAISH KIYEH HAY YANI HADEES K AURAT SIMAT KAR SAJDA KARAY

 

 

ISI TRAH GAIR MUQALLIDEEN KO CHAIYEH K UNHOO NAY APNI RAAYE SAY KALAIYYA NA BICHANAY WALI HADEESO KA JO MAFHOOM SMJHA HUWA HAY K YEH HUKUM MARD O AURAT SAB K LIYEH BARABAR HAY IS PAR WOH SAHIH SAREEH MARFOO MUTSAL KOI AIK HADEES PAISH KARDAY TO HUM INKO IS MASLAY MAY SACCHA MAN LAINGAY

 

 

AUR AGAR GAIR MUQALLIDEEN YEH KEHTAY HAY K AISI AHAADEES ZAEEF HAY MUHADDISEEN KI RAYE PAR TO MUHADDISEEN AUR FUQHA KA USOOL HAY K JAB KISI ZAEEF UL SANAD HADEES PAR AMLI IJMAA AUR AMLI TAWATAR HO TO WOH HADEES AALA DARJAY KI QAWI AUR SAHIH BAN JATI HAY HATTA K MUTWATIR SHUMAR HOTI HAY AUR HALAL O HARAM K AEHKAM MAY BHI HUJJAT HOTI HAY

 

 

ISKAY ILAWA JAB AIK TRAF “RAAYE” HO AUR DOSRI TRAF ZAEEF HADEES HO TO RAAYE K MUQABLAY MAY ZAEEF HADEES PAR AMAL KARNA ZADA BEHTAR HAY

 

 

ZERAY BEHAS MASLAY MAY GAIR MUQLIDEEN AWAAM O KHAWAS KA YEH KEHNA K ZAMEEN PAR KALAIYYA NA BICHANAY KA HUKUM NAIZ TAJAFI WALI HADEESO MAY AAZAA’ KO KUSHADA KARNAY KA HUKUM MARD O AURAT DONO K LIYEH HAY, YEH GAIR MUQALLIDEEN KI APNI “RAAYE” AUR APNA “QOOL” HAY

 

 

NA YEH QURAAN HAY AUR NA YEH HADEES HAY LEHAZA IS RAAYE K MUQABLAY MAY ZAEEF HADEES PAR AMAL KARNA AULAA’ HAY AUR QAIDA BHI YEH HAY K JAB KISI MASLAY MAY FAQAT ZAEEF HADEES HO AUR SAHIH SAREEH MARFOO HADEES NA HO TO IS MASLAY MAY WOH ZAEEF HADEES HUJJAT AUR QABL E AMAL HOTI HAY

 

 

CHUNANCHAY ALLAMA IBNE HAJAR MAKKI RH.A. IMAM AHMED RH.A. K 2 QOOL NAQAL KARTAY HAY

 

 

1. IMAM AHMED BIN HANBAL RH.A. FARMATAY HAY JAB MASLA MAY ZAEEF HADEES K ILAWA DOSRI HADEES MOJOD NA HO AUR IS ZAEEF HADEES KA MAARIZ BHI NA HO TO IS PAR AMAL KIA JAIGA

 

 

2. IMAM AHMED RH.A. KA DOSRA QOOL HY K JAB KISI MASLAY MAY ZAEEF HADEES K ILAWA HADEES MOJOD NA HO TO “RAAYE QIYAAS” K MUQABLAY MAY ZAEEF HADEES PAR AMAL KARNA HAMAY ZADA PASAND HY.(FATAH AL MUBEEN PG 36)

 

 

KIA GAIR MUQLIDEEN KI “ZAATI RAAYE” NABI KAREEM S.A.W.W. KI HADEES(AGARCHAY MUHADDISEEN KI RAYE SAY ZAEEF HO) SAY ZADA AEHMIAT RAKHTI HAY?

 

 

 

GAIR MUQALLIDEEN (MUNKIR E FIQQA) K NAZDEEK JAB BAGAIR WAHI K NABI S.A.W.W. KI RAYE HUJJAT NAHI TO HADEESO K ZAA’F O SEHAT K MUTALLIQ MUHADDISEEN KI RAYE KO MANNA INKAY APNAY USOOL K KHILAF HAY

 

PEHLAY BHI ZIKAR KIAMUHADDISEEN FUQHAA, AUR GAIR MUQALLIDEEN KA USOOL HY K JAB KISI ZAEEF AL SANAD HADEES PAR AMLI IJMAA’ AUR AMLI TAWATAR HO TO WHO HADEES AALA DARJAY KI QAWI AUR SAHIH BAN JATI HY HATTA K MATWATAR SHUMAAR HOTI HY

 

 

YEH BHI QAIDA HAY K JAB KISI ZAEEF AL SANAD HADEES KI AASAR SAHABA AUR AASAAR TABIEEN SAY TAID HOJAYE TO IS SAY BHI HADEES KA ZAA’F DOOR HOJATA HAY

 

 

QAIDA HAY K AIK TRAF “RAAYE” HO AUR AIK TRAF “ZAEEF HADEES” HO TO “RAAYE” K MUQABLAY MAY “ZAEEF HADEES” PAR AMAL KARNA ZADA BEHTAR HAY

 

 

MISAAL K TOR PAR GAIR MUQALLIDEEN (FIQQAH K MUNKIR IJMAA E UMMAT K MUNKIR) ZAATI RAAYE DAITAY HAY K MARD O AURAT K SAJDA KARNAY KA TAREEQA AIK JESA HY INKAY PAS KOI HADEES E RASOOL S.A.W.W. NAHI K JIS MAY YEH HUKUM HO K AURAT WESAY HI SAJDA KARAY JESAY MARD KARTAY HAYJAB K TAMAM FUQHA MUHADDISEEN MUJTAHIDEEN KA IJMAA HAY K MARD SAJDA KARTAY WAQT KUSHADGI KARAY AUR AURAT SAJDA KARTAY WAQT SIMAT KAR KARAY YEH HADEES E RASOOL S.A.W.W. SAY SABIT HAY (AGARCHAY WHO ZAEEF F NA HO)

 

 

Q K MUHADDISEEN AUR FUQHA HAZRAT KA USOOL HY K “RAAYE” SAY BEHTAR “ZAEEF HADEES “ PAR AMAL KIA JAYE

 

 

MERAY BHAI AAP GAIR MUQALLIDEEN “SIRF RAYE “ PAR CHAL RAHAY HAYHUM RAAYE K MUQABLAY MAY HADEES E ZAEEF SAY HI ISTIDLAL KARTAY HAY

 

 

AIK AUR BAT K IS HADEES MAY YAZEED BIN ABI HABEEB MARSAL TABEE’ HAY JO JAMHOOR K NAZDEEK HUJJAT HAY, AUR JAB IS KI DOSRI HADEES SAY TAAID HOJAYE WHO HADEES AGARCHAY ZAEEF HO TO AISI MARSAL HADEES IMAM SHAFAI RH.A. K NAZDEEK BHI HUJJAT HOTI  HAY

 

 

CHUNANCHAY MASAH RAA’S K MASLAY MAY AIK HADEES MARSAL HY DOSRI MOSOOL HY MAGAR ZAEEF HYALLAMA IBNE HAJAR ASQALANI RH.A. DONO HADEES NAQAL KAR K AUR MOSSOL HADEES KA ZAAF BIAN KAR K LIKHTAY HAY“PAS TEHQEEQ JAB MARSAL AUR MOSOOL MAY SAY HAR AIK DOSRI K SATH MIL GAI TO DONO K MAJMOOAEY SAY QOWWAT HASIL HOGAI AUR YEH IS ZABTAY KI MISAL HY JIS KO IMAM SHAFAI RH.A. NAY ZIKAR KIA HAY K MARSAL HADEES DOSRI MARSAL YA MASNAD HADEES K SATH MIL KAR MAZBOOT AUR QAWI HOJATI HY”(FATAH UL BARI JILD1, PAGE 388/ IRSHAD ALSAARI JILD 1, PAGE 268)MUNDARJA ZAIL ULMA E KARAM NAY MARD O AURAT K SAJOOD MAY FARQ PAR YAZEED BIN ABI HABEEB KI HADEES SAY ISTIDLAL KIA HAY AUR JO HAZRAT SAJDA MAY FAQ MANTAY HAY WHO RUKOO MAY BHI MANTAY HAY1. ALMBSOOT SARKHASI (JILD1, PAGE 59, MUSANNIF MUHAMMAD BIN AHMED AL MAROOF SHAMSHUDDEEN SURKHUSI)2. AL MAJMOOAA’ SHARAH AL MUHAZZIB (JILD 3, PG 410, MUSANNIF ABU ZIKRIYAA YAHYA BIN SHARF AL MAROOF IMAM NOOWI RH.A.)3. TABEEN ALHAQAIQ SHARAH KANZ ALDAQAIQ (JILD 2, PG 76, MUSANNIF AL MUHADDIS AL FAQEEH USMAN BIN ALI ALZYALEE’)4. SHARAH ZAR KASHI (JILD 1PAGE191, MUSANNIF SHAMSHUDDEEN MUHAMMAD BIN ABDULLAH AL ZARKASHI)5. AL MUBDAH SHARAH  ALMUQNAA’ (JILD1,PG421, MUSANNIFBURHANUDDEEN IBRRAHEEM BIN MUHAMMAD BIN ABDULLAH)6. AL BEHAR AL RAIQ SHARAH KANZAL DAAIQ (JILD3, PAGE 274, MUSANNIF ZAIN UDDEEN BIN IBRAHEEM BIN NAJEEM)7. TUHFAT ALMUHTAJ FI SHARAH AL MUNHAAJ (JILD6, PG77, MUSANNIF AHMED BIN HAJAR AL HESHMI AL MAKKI)8. KASSHAF AL QANA (JILD3, PG 44, MUSANNIF MANSOOR BIN YUNUS ALBHOTI)9. MARAQI AL FALAH SHARAH NOOR AL AEZAA (JILD1, PG132, MUSANNIF HASAN BIN AMMAR BIN ALI)10. MATALIB AUL AL NAHAI (JILD3, PG 53, MUSANNIF MUSTAFA BIN SAAD AL SAYYOTI)11. TEESR AL’ALAAM SHARAH UMDAT UL AEHKAAM (JILD1, PAGE 123, MUSANNIF MUHAMMAD BIN HAMD ALBASAAM NAJDI)12. AL SAA’YA SHARAH, SHARAH ALWAQAYA (PG 205, MUSANNAFIF ABUL HASNAT MULANA MUHAMMAD ABDUL HAI LAKHNAWI)13. MARAAT ALMUFATEEH SHARAH AL MASAABEH (JILD3, PG 423, MUSANNIF UBED ALLAH BIN MUHAMMAD ABDUL SALAM MUBARKPOORI)GAIR MUQALLIDEEN MAY SAY INKAY MAYA NAZ AALIM ABU MUHAMMAD ABDULHAQ AL HASHMI AL SALFI MUTAWAFFI 1392 HIJRI, APNAY RISALA “نصب العمود فی تحقیق مسئالۃ تجافی المرئاۃ فی الرکوع و السجود والقعود”K PAGE NO. 42,43,44,45 PR MUNDARJA ZAIL AHADEES SAY ISTIDLAAL KARTAY HAY PEHLAY UNHOO NAY SUNAN KABRI BEHQI K HAWALA SAY RUKOO WA SAJOOD MAY AURAT K LIYEH AA’ZA KO KUSHADA NA KARNAY KA ISTIJAAB NAQAL KIA HA PHR IS PAR BATOOR DALEEL HADEES ABI SAEED KHIDRI, HADEES ABDULLAH BIN UMAR, HADEES YAZEED BIN ABI HABEEB , HADEES ALI, BA HAWALA SUNAN KIBRI BEHQI, HADEES ALI BA HAWALA IBNE QADAMA, HADEES ALI BAHAWALA ALNEHAYA ALBIN ASEER, IBRAHEEM NAKHEEE’ BAHAWALA SUNAN KIBRI BEHQI NAQAL KAR K LIKHTAY HAY“IBRAHEEM NAKHEE’ RH.A. K ASAR SY MALOOM HUWA K YEH MASLA SAHABA KARAM R.A. AUR TABEEN RH.A. K ZAMANAY MAY MASHOOR THA AUR SAHABA O TABIEEN NUMAZ MAY MARDOO K LIYEH AAZAA KUSHADA KARNAY K QAIL THAY AURTOO K LIYEH QAIL NA THAY, RAHAY HANFIA, MALKIA, SHAFIA, HANBLIA FUQHA AUR SHARHEEN HADEES K IS PAR AQWAAL TO, WHO BHUT HAY IN MAY SAY CHAND AIK NAQAL KARTA HO – CHUNANCHAY AAGAY GAIR MUQALLID MUHADDIS NAY MAZAHIB ARBAA K FUQHAA AUR SHARAH HADEES K MUTADDID AQWAAL NAQAL KIYEH HAY ISI TRAH AIK AUR GAIR MUQALLID MUFTI MULANA ABDUL JABBAR GHAZNAVI NAY AURAT K RUKOO WA SAJOOD MAY INZIMAAM O INHIQAAQ PAR YAZEED BIN ABI HABEEB KI HADEES SAY ISTIDLAAL KIA(FATAWA ULMA E HADEES, JILD3, PG 148/FATAWA GHAZNAVIA PG27)

 

 

ITNAY FUQHAA O MUHADDISEEN KA AURAT K SAJDA KARATY WAQT SIMAT K KARNAY WALI HADEES SY ISTIDLAL KARNA IS BAT KI DALEEL HY K YEH AHAADEES MAZAHIB E ARBA K FUQHAA O MUHADDISEEN K NAZDEEK QABL E HUJJAT AUR QABIL E AMAL HY

 

 

ZAEEF AHAADEES K ITNAY MAZBOOT JAWABAT K BAWAJOOD BHI AGAR GAIR MUQALLIDEEN KA ISRAR HY K HADEES ZAEEF HAIN LEHAZA INKO CHORDIA JAYE TO MERA BHI SIRF AIK SAWAL HYHAMARA BHI AIK SAWAL HYAGAR GAIR MUQALLIDEEN AUR HANFI SHAFAI MALIKI HANBLI AURTOO SAY IN HADEESO PAR AMAL CHORA KAR MARDOO KI TRAH AA’ZAA KO KUSHADA KARKAY NUMAZ PARHANA CHATAY HAY TO ISKA TAREEQA YEH HY K WHO SIRF AUR SIRF AIK SAHIH SAREEH MARFOO HADEES PAISH KARAY JIS MAY YEH SARAHAT HO K MARD O AURAT K RUKOO SAJOOD KA TAREEQA AIK JESA HY TO ALHUMDULILAH SAB SUNNI MARDOO AUR AURTOO K DIL MAY HADEES K AEHTRAM AUR HADEES KI AZMAT O MUHABBAT K NAQOOSH SABAT HAIN IS LIYEH K HUM SAB IS PAR AMAL KARNAY K LIYEH TAYYAR HAIN LAIKIN HAMARA TAJURBA YEH HAY K GAIR MUQALLID SY USKAY DAWAY PAR HADEES KA MUTALBA KIA AUR GAIR MUQALLID “GAYAAA”

By Kamran Ghulam Nabi

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s